Junior forensisch ADMIN assistent - Evidence Reception

Functieomschrijving

De taken van de administratief medewerker zijn oa : 

  • Het in ontvangst nemen van de overtuigingsstukken en het openen van de overeenstemmende dossiers
  • Het onderzoeken of de aangeboden stukken voldoen aan de acceptatiecriteria 
  • Het verzamelen van elke informatie die noodzakelijk is voor het correct ingeven van de gegevens in het systeem
  • Het verzamelen en vervolledigen van de nodige documenten
  • Het informeren van de betrokken personen aangaande het verloop en de afhandeling van hun dossier
  • Het in ontvangst nemen van de overtuigingsstukken na de analyse, het controleren of alle vereiste documenten aanwezig zijn voor een correcte teruggave aan de bevoegde diensten
  • Het administratief verwerken van de ontvangstbewijzen van de overtuigingsstukken in het systeem, na de teruggave van deze stukken aan de griffie of het labo van de gerechtelijke politie
  • Het controleren van de ingevoerde gegevens
  • Het updaten van de databanken van de afdeling / de gegevens tijdig ingeven
  • Het verstrekken van alle algemene inlichtingen aan de klant, om hem zo door te verwijzen naar de afdeling die hij nodig heeft
  • Het doorgeven van telefonische oproepen van de klanten aan een aangewezen afdeling
  • Op aanvraag van desbetreffende afdeling, de klant opnieuw contacteren en alle gevraagde inlichtingen verstrekken
  • Als back-up het plannen en organiseren van chauffeur diensten met betrekking tot het ophalen van de overtuigingsstukken, rekening houdende met de dringendheid van de verschillende stalen

 De administratief medewerker planning heeft de verantwoordelijkheid om:

  • kennis te nemen van de invoege zijnde procedures en methodes en deze te respecteren
  • de administratieve gegevens van de deskundige dossiers, in real-time, te beheren
  • elke onregelmatigheid of elke non-conformiteit aan zijn/haar hiërarchische overste of aan de RAQ te melden
  • bouwen aan het goede imago van het NICC door een correcte, vriendelijke en hulpvaardige houding aan te nemen

Profiel

  • Je bent communicatief, stressbestendig en een echt organisatietalent
  • Vlot computergebruik is noodzakelijk
  • Je werkt ordelijk, nauwkeurig en klantgericht
  • Je bent leergierig, werkt oplossingsgericht en levert een actieve teambijdrage

Dit is een adminstratieve functie met een specifiek diploma of opleidingsniveau :
niveau B: hoger onderwijs korte type (regentaat, graduaat, kandidatuur, bachelor) 

Voor deze functie dien je in bezit te zijn van een recent, maximum 1 maand oud, blanco attest goed gedrag en zeden.

Je bent jonger dan 26 

Aanbod

We bieden deze functie aan onder de vorm van een startbaanovereenkomst (Rosetta). Aan dit contract zijn leeftijdsvoorwaarden verbonden, je krijgt een contract bepaalde duur dat ten einde loopt op de leeftijd van 26 jaar.

https://fedweb.belgium.be/nl/verloning_en_voordelen

Plaats tewerkstelling

Nationaal Instituut voor Criminalistiek en Criminologie (NICC) 
Vilvoordsesteenweg 100 1120 NEDER-OVER-HEEMBEEK (BRUSSEL-STAD) 

Werkervaring

  • Niet van belang

Talenkennis

  • Nederlands (zeer goed)

Contract

  • Tijdelijke job (met optie vast)
  • Voltijds
  • Dagwerk

Vergoeding

  • 2400 euro bruto per maand​

Waar en hoe solliciteren? Solliciteren tem 10/11/2019

Via e-mail: pando@just.fgov.be
Contact: Marijke Van Den Steen

Je kandidatuur wordt enkel in aanmerking genomen als ze de volgende elementen bevat:

  • motivatiebrief
  • CV
  • Diploma
  • attest goed gedrag en zeden

Deze functie staat open voor iedereen.